Navbar


mandag den 16. januar 2012

Cruise Dag 1

Vægtstatus her til morgen: Minus 3,7 kilo

Jeg var ikke særligt forberedt på at gå igang med Cruise-fasen. Det vil sige, i hvert fald ikke til morgenmad. Stod og tænkte på omelet med champignon, peberfrugt eller noget andet lækkert, men havde glemt at fylde køleskabet. Så derfor tænkte jeg, at jeg ville starte dagen med en lukrativ omgang Brunch a la Dukan.
Da den jo ikke indeholder nogen grøntsager, ja så måtte den få etiketten PP - selv om det jo i virkeligheden er en Protein og Grøntsagsdag - dvs. en PV dag. Tallerkenen består af Kyllingepålæg, Kalkunbacon, Røræg og en Dukan Muffins (som jeg rent faktisk ikke var i stand til at spise... så den blev gemt til Frokost)

Til frokost fik jeg til gengæld en skøn salat med Tun og Tomat - og det var dejligt endeligt at sætte tænderne i nogle grøntsager...

Til aften fik vi en skøn omgang Kalkun i Kokosmælk. Den øvrige familie spiste ris til - og jeg nød blot hver himmelske mundfuld.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar